26 лютого 2009 року на базі спеціалізованої загольноосвітньої школи І-Ш ступенів № 32 м. Кіровограда серед учнів 7-8 класів за допомогою євроклубу "Friendship" була проведена «Майстерня креативності».
У привітанні була використана гра "Привіт, Європо!". Діти висловіли своє розуміння слів інновація та креативність. Було запропоновано завдання з'єднати 9 точок чотирма лініями не відриваючи руки. Всім сподобалося вирішувати це завдання. А потім, використовуючи метод ментальних карт, ми працювали над завданням "Найкраща ідея для Європи". Діти вирішили, що найкраща ідея – це прийняти Україну до Євросоюзу, тому що головне це духовний потенціал нашого народу та його найкращі традиції, які можуть бути приєднані до спільної скарбнички європейських народів.
За допомогою методу фокальних об’єктів ми створювали брошюру для Європи: повинна бути яркою, гарно оформленою, з багатим змістом та малюнками. Методом ТРИЗ визначили зміст брошюри: написати про історичні події, які визначали долю Європи. Наприкінці зустрічі розповіли про наш інтернет-сайт та сайт євроклубів Украіни, де можна знайти багато корисної інформації.
На базі ОБДЮТ з 2006 року розпочато проект "Європа – наш спільний дім". У рамках цього проекту пройшов форум "Ми – європейці", метою якого було підведення підсумків та виявлення найкращих учасників проекту. Основні масові заходи форуму: пленарне засідання, робота секцій: "Освіта і наука об’єднаної Європи”; "Історичні передумови та основні етапи європейської інтеграції, історія України у європейському просторі»; "Економічна політика ЄС. Сутність, тенденції та перспективи для України"; "Розширення Європейського Союзу: вплив на відносини України з європейськими сусідами та перспективи інтеграції. Критерії членства в ЄС, НАТО. Інтеграційні перспективи України"; творча майстерня "Культура європейських країн"; суспільно-громадська акція "Європа – наш спільний дім"; проведення виставки "Всі ми різні, всі ми рівні"; слайд шоу "Європейські куточки Кіровоградщини"; гра «Євроландія"; підведення підсумків форуму та церемонія нагородження переможців.
Робота в секціях базувалась на виступах дітей. Використовуючи знання, набуті під час підготовки до форуму, вони розв’зували певне завдання. Пропонували свої ідеї, спрямовували думку інших на підтримку своїх поглядів. В той же час діти толерантно ставились до думок та переконань своїх опонентів. І це оцінювалося членами журі перш за все.
Підвівши підсумки роботи над проектом "Європа – наш спільний дім" можна сміливо сказати, що булла зроблена велика робота задля розвитку у молодого покоління інтелектуальних здібностей, поваги до загально-людських цінностей, толерантого ставлення до різних світових культур.
|