Молодіжний євроклуб "Обрій" Гродівської ЗОШ, як активний учасник проекту ЄС "Підтримки мережі євроклубів України", вже вдруге проводить творчу майстерню з метою розвитку місцевої мережі Євроклубів.
Проект "Підтримка мережі Євроклубів України" реалізується ВГО "Українська асоціація європейських студій" за підтримки Представництва Європейської Комісії в Україні. В рамках творчої майстерні на базі Гродівської ЗОШ взяли участь викладачі інформатики загальноосвітніх навчальних закладів Красноармійського району Донецької області.
Тренери Євроклубу Вікторія Дзюбан та Марина Мірошниченко, використовуючи інтерактивну методику, представили присутнім інформацію про Європейський рік креативності та інновацій 2009 і звернули увагу на значення засобів інформаційного зв’язку під час реалізації проекту. Катерина Касьянова та Дмитро Травкін організували гру "Євро-Бінго" та розподілили учасників на 4 групи. Яна Кошицька, менеджер Євроклубу, презентувала присутнім авторський електронний проект створення Євроклубу.
Під час творчої майстерні спільні групи з гостей та євроклубівців, використовуючи комп’ютери, давали відповідь на запитання: "Що дасть мені, школі, громаді, Україні створення Євроклубу?".
Презентуючи відповіді на мультимедійній дошці, всі групи разом прийшли до висновку, що Євроклуб – це цікава, нова, потрібна, інтерактивна форма роботи. Вона дасть позитивні результати всім. Це було дуже видно на прикладі євроклубівців Гродівки. Діти тримались упевнено, працювали активно, показували глибокі знання при роботі з комп’ютером і довели, щоб робота була цікавою, треба плідно працювати з вчителем інформатики (Баришник Василь Дмитрович, вчитель інформатики, лауреат конкурсу "Кращий працівник року 2007" в номінації "Молодий сільський учитель") та тримати зв’язок з іншими Євроклубами в загальноукраїнській мережі.
Підсумкове анкетне опитування показало, що створенню Євроклубів у школах району сприяє наявність вчителів-ентузіастів, а заважає відсутність мережі Інтернет, недостатній тепловий режим в приміщеннях шкіл тощо.
Контактна особа:
|