В рамках Європейського року креативності та інновацій 12 березня Євроклуб "Еврофест" на базі Херсонського національного технічного університету провів Майстерню креативності та інновацій.
Творча майстерня була присвячена створенню ідей образу міста Херсона з точки зору бренду території. Завданням майстерні - запропонувати ідею "Херсон - місто..." Учасниками заходу стали студенти за спеціальності "дизайн" та учні дизайн-ліцею загальною кількість 60 осіб, які мають певні навички зі створення графічних образів.
До роботи Майстерні були залучені найкращі кріейтори міста: магістр економіки С.А. Корунос, депутат Херсонської районної ради, директор компанії "Тесла" А.В. Херувімов, кандидат технічних наук, доцент Херсонського аграрного університету Ю.А. Кирилов. Також до роботи Майстерні були залучені громадські організації "Ліга ділових жінок", "Відродження Херсона", "Херсонський міський фонд підтримки підприємництва".
Створення бренду території в Європі є частиною ефективного стратегічного планування розвитку міст або цілої держави. Так значні ресурси вкладені у розробку та популяризацію бренду міста Париж як центру світової моди, Риму як міста - історичної пам"ятки, Венеції як міста закоханих.
Під час роботи були запропоновані образи: Херсон - колиска Чорноморського флоту, Херсон - місто солодких кавунів, Херсон - місто гарних жінок, Херсон - південні ворота України. Під час обговорення були запропоновані природні характеристики, географічне розташування та історичні дані про місто. Велике зацікавлення отримали історичні події, пов'язані з історією міста Херсона. Так було засвідчено, що місто Херсон стало прямим нащадком міста Херсон (Корсунь) в якому отримав хрещення Святий Володимир, який "світло благодатної віри та християнства" приніс слов'янському світу.
Також були озвучені факти, що місто Херсон було засноване як фортеця за "гіпподановою системою", що в епоху відродження вважалась архітектурною схемою побудови "ідеального міста" та мала значення як південна столиця Російської імперії. Таким чином в усвідомлені сучасників Херсон набуває ознак ідеального міста - "міста сонця". Такий символ був визначений майстернею як кращий образ для бренду.
За графічний символ "Херсон - місто сонця" було обрано перший архітектурний план фортеці Херсон 1778 року, який за своїми обрисами дійсно нагадує сонце або квітку соняшника. Під час Майстерні були використані методи мозкового штурму, гра асоціацій, рейтинговий відбір, фокусгрупи та мікрогрупи.
Учасники майстерні залишились задоволені проведеною креативною роботою. Підбір асоціативного ряду не залишив байдужим жодну групу. По завершенню Майстерні учасники пропонували організаторам велику кількість креативних ідей, обговорювали сюжети графічного зображення логотипу.
Контактна особа:
|