Творча майстерня Шкільного Євроклубу “YES” Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 44 Макіївської міської ради
26 березня 2009 року у Макіївській ЗШ І-ІІІ ступенів № 44 було проведено творчу Майстерню: "Поглиблення знань про ЄС" за наступним сценарієм.
Сценарій проведення творчої Майстерні
Час проведення майстерні – 5 годин
Учасники – 25 осіб (20 - вчителі та учні (члени Шкільного Євроклубу), 5 – учні та вчитель МЗШ І-ІІІ ступенів № 2)
Мета проведення майстерні :
Закріплення та поглиблення знань про Європейський Союз. Вдосконалення навичок роботи в групі; Формування навичок логічного мислення, аналізу, вибору і презентації інформації Формування навичок співпраці Ознайомлення учасників з креативними формами навчання. Форма проведення: Квест-гра «ЄС»
Необхідні матеріали:
Дидактичний матеріал «Європазли»; Роздатковий матеріал «Вгадай мову»; Роздатковий матеріал «Вгадай столицю»; магнітна дошка; маркери, фломастери; 8 ватманів; окуляри
І етап
Для ознайомлення учасників між собою: гра «Ім`я та епітет» та « Окуляри, що говорять»
Гра «Ім`я та епітет» Ця гумористична гра - можливість вивчити імена учасників і непогана самореклама. Один з учасників представляється іншим і підбирає по відношенню до себе епітет, прикметник, який починається з тієї ж букви. (Геніальний Геннадій, Буйний Борис.)
Окуляри, що говорять
У перебігу цієї гри учасники можуть сказати один одному багато прекрасних і теплих слів. Окуляри, які у мене в руках - чарівні. Кожен відповідає на питання: « Наяву, а не уві сні, що чудового в мені?», надягає окуляри і робить комплімент сусіду справа.
ІІ етап
Учасники поділяються на 5 груп, у кожній групі – 5 учасників.
ІІІ етап «Квест-гра «ЄС»
Лідер кожної групи крутить дзигу (вовчок) та прикріплює ігрову фішку на клітинку, на номері якої зупинився вовчок.
Клітинки:
2 - «Гра Європазли» (Команда отримує розрізану карту Європи і складають її на час) (Команда може отримати від 1 до 3 балів)
4 – Перехід на клітинку 2
5 – Розповідь про головні інституції ЄС(Коротко та зрозуміло розповісти про 5 головних інституцій Європейського Союзу) (Команда може отримати від 1 до 10 балів)
6 – перехід на клітинку 3
10 – «Гра асоціації» (Кожна команда вибирає методом жеребкування ватман з ключовим словом (креативність, інновація, творчість…) та на час представляють його на папері ватману та презентують) (Команда може отримати від 1 до 10 балів)
12 – Що я знаю про Францію (Команда може отримати від 1 до 10 балів)
14 – Що я знаю про Швецію(Команда може отримати від 1 до 10 балів)
16 - Гра «Вгадай мову» ( Кожна команда отримує аркуш паперу, на якому записані фрази на різних мовах. Команда, яка перша поверне правильно заповнений аркуш отримує 10 балів. )
18 - Що я знаю про Німеччину (Команда може отримати від 1 до 10 балів)
20 – Гра на розвиток логічного мислення
24 – Пропуск ходу
26 – Перехід на клітинку 26
29 – Гра «Вгадай столицю» (Кожна команда вибирає методом жеребкування два питання. За правильну відповідь на кожне з питань команда отримує 1 бал)
30 - Що я знаю про Англію (Команда може отримати від 1 до 10 балів)
31 - Перехід на клітинку 30
35 – Гра «Муха»
40 – «Майстерня капелюхів» (Кожна команда отримує папір одного кольору. Творче завдання для команд учасників, які не знають, що означає кожний з кольорів капелюхів, але повинні зробити з короткий час такий капелюх, який би сподобався всім учасникам команди і всі брали б участь у його створенні.)
Виграє та команда, хто перша опиниться на клітинці № 40.
Команда-переможець отримує диплом «Найкращі знавці ЄС»
IV етап
Метод «Мікрофон». Учасникам пропонується продовжити речення «Мене сьогодні вразило…»
Творча майстерня надихнула учасників на подальше пізнання Європи в креативний спосіб.
При проведенні творчої майстерні "Поглиблення знань про ЄС" ми використовували рекомендації з розділу «Набір інструментів».
Контактна особа:
|