Вітаємо, ГістьП`ятниця, 2017-12-15, 10:45 PM

Рік креативності & інновацій в Україні


Головна » 2009 » Березень » 22 » Творча майстерня "Євроклуб – майстерня креативності та інновацій" в Житомирі
Творча майстерня "Євроклуб – майстерня креативності та інновацій" в Житомирі
11:00 PM
25 лютого 2009 року на базі Житомирського економіко-гуманітарного інституту ВНЗ Університет "Україна" було проведено творчу майстерню: "Євроклуб – майстерня креативності та інновацій" за наступним сценарієм.
 
Майстерня тривала 6 годин для студентів - 16 осіб (студенти спеціальності "Фізична реабілітація"). Для проведення Майстерні ми обрали студентів однієї зі спеціальностей Інституту, а саме "Фізична реабілітація". Вибір групи є невипадковим, адже дана спеціальність є вузькоспеціалізованою і інформація про Європейський Союз для даної категорії студентів є невідомою. Тому, власне, обрані 16 осіб є контрольною групою.
 
Мета проведення майстерні – за шість годин ознайомити членів контрольної групи з інформацією про Європейський Союз, і продемонструвати можливість оволодіння даною інформацією людей, які раніше нічого не знали про ЄС за короткий проміжок часу.
 
Приміщення проведення Майстерні – тренінг-клас Житомирського економіко-гуманітарного інституту ВНЗ Університет "Україна".
Крок 1. Визначення рівня обізнаності членів групи, щодо культури, політики, інститутів країн Європейського Союзу (контрольний замір знань на початку Майстерні). Інструментарій: опитувальний лист "Європейський Союз – відомий/невідомий".
 
Крок 2. Знайомство членів групи, об'єднання в групи. Знайомство членів групи: кожен учасник називає власне ім'я і країну ЄС, яка йому подобається і обґрунтовує свій вибір.  Час – 10 хв.
 
Об'єднання в групи відбувається за допомогою гри "Броунівський рух".  Група вільно стоїть у центрі залу, ведучий командує повільно ходити по залу. На команду: "чотири (2, 5, 8 і т.д.) атомів", учасники групуються, притискаючись один до одного відповідно до названої кількості, потім ведучий говорить: "Броунівський рух" і учасники знову розпадаються. Продовжувати, доки група достатньо не перемішається і не сформована потрібна кількість груп. Час – 20 хв.
 
Групи обговорюють такі питання: 
  • Чи варто винаходити нове, якщо вже достатньо винайдено?
  • "Нове – це давно забуте старе?"
  • Що лежить в основі прогресу?
  • Як виникають нові ідеї?  
Крок 3. Гра "Європазли". Час – 10 хв.
Учасники сформованих груп отримують розрізану карту Європи і складають її на час, доки остання група впорається із завданням.
 
Крок 4. "Подорожуючи Європейським Союзом" – тренер розповідає історію створення ЄС, записуючи основні дати на фліп – чарті. Час – 15 хв.
 
Крок 5. "Відгадай столицю"
Для проведення даної вправи командам необхідно обрати один з чотирьох конвертів з завданням. В конверті знаходяться папірці з назвою країни – члена Європейського Союзу та, відповідно, їх столиці. В кожної з команд в конверті знаходиться однакова кількість папірців з назвами країн та столиць. Учасникам необхідно вірно співвіднести країну і столицю.
 
Крок 6. Крокодил (асоціативні символи країн-членів ЄС).
Учасники витягують з мішечка листок на якому вказана країна і її асоціативний символ і намагаються показати таким чином, щоб групи вгадали і країну і символ.
 
Крок 7.  Інституції ЄС. Час – 15 хв.
Завдання. Коротко та зрозуміло розповісти про 5 головних інституцій Європейського Союзу. Назви головних органів зазначити на дошці для кращого візуального сприйняття. На закінчення ще раз згадати назви головних інституцій. 
 
Крок 8. Символіка ЄС
Учасники Майстерні на листах малюють символіку Європейського Союзу як справжню так і вигадану і пояснюють свій вибір.
 
Крок 9. «Подорожуючи Європою»
Ведучим задаються питання, право відповісти на які має гравець тієї команди, який перший підняв руку. У разі неправильної відповіді відповідає той, хто знає відповідь і так доти, доки не буде названа вірна відповідь. У разі викрику – відповідь не зараховується.

1. Яка  країна регулярно використовує на пасажирських сполученнях літаки із надзвуковою швидкістю? (Франція)
2. Німецька фірма, що випускає «народний автомобіль» (Фольксваген, German Motors)
3. Моторолер вперше було виготовлено в … (Італії)
4. Голландська фірма, провідний виробник електроніки і електротехніки (Філіпс)
5. Яке європейське місто називають північною Венецією? (Амстердам)
6. Яку країну називають «зеленим островом»? (Ірландія)
7. Що означає французький вислів «захищати свій біфштекс»? (захищати свої права)
8. Що означає назва «Нідерланди»? (країна, що знаходиться нижче рівня моря)
9. Шведський вчений, винахідник шкали для термометрів (Цельсій)
10. Французький режисер, автор фільму «5-й елемент» (Люк Бессон)
11. Французький композитор, автор опери «Кармен» (Ж. Бізе)
12. Події роману «Тріумфальна арка» відбуваються в… (Парижі)
13. Оперний театр «Ла Скала» розташовано у …(Мілані)
14. Місто, де була написана «Марсельєза» ( Страсбург)
15. Країна, де відбувались дії трагедії Шекспіра «Гамлет» (Данія)
16. Італійський композитор, автор опери «Аїда», «Травіата» (Верді)
17. Англійський письменник, за п’єсою якого поставлено мюзикл «Моя чарівна леді» (Бернард Шоу)
18. Яка найбільш типова страва італійської кухні? (Спагеті)
19. Висота Ейфелевої вежі становить…(300м)
20.Де можна побачити «Джоконду» Л. Да Вінчі? (Лувр, Франція)
21. Голландський художник, автор картини «Соняшники» (Вінсент Ван Гог)
22. Іспанський футбольний клуб, переможець Ліги Чемпіонів 2006 року («Барселона»
23. Де розташовано географічний центр Європи? (у Івано-Франківській області)
24. Кому належить острів Корсика? (Франції)
25. Країна, переможець чемпіонату світу з футболу в 2006 році (Італія)

Тривалість вікторини – 10 хвилин
Необхідно для проведення – роздрукований аркуш паперу з питаннями та відповідями на них (1 екземпляр)

Крок 10. Гра "Асоціації". Час – 20 хв.
Обговорення питань у групах: учасники спочатку пишуть асоціації, пов'язані з нижчезазначеними поняттями, а потім пишуть до них визначення (записують на ватманах у кожній групі, потім презентують для решти).
 • творчість
 • креативність
 • інновації, новаторство
 
Крок 11.Знання основ ЄС
Кожній групі учасників роздається аркуш паперу з питаннями та варіантами відповідей на них. Потрібно обрати вірний варіант.
 
Після повернення всіх відповідей. Учасникам говоряться правильні відповіді та визначається команда, яка впоралася із завданням найкраще. Загалом, варто зазначити, що учасники виявили бажання у наступних зустрічах, і навіть запропонували власні форми проведення подібних майстерень.
 
Контактна особа:
Додаток:
Категорія: Проект | Переглядів: 1005 | Додано: innovate | Рейтинг: 0.0/0 |
Загалом коментарів: 0
Only registered users can add comments.
[ Реєстрація | Увійти ]
Новини
Проект [65]
Новини проекту, анонси та релізи заходів
Євросоюз [13]
Європейський рік креативності та інновацій в ЄС
Креативність [3]
Набір інструментів для розвитку креативності
Євроклуби [41]
Новини від євроклубів-учасників проекту
Інновації [14]
Інноваційні люди, їх ідеї, проекти, моделі
Пошук
Опитування
В якій сфері найбільш потрібні інновації?
Всього відповідей: 294
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід
Календар новин
«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Сайти-друзі

Європейський рік креативності та інновацій в Україні запрошує проект ЄС "Підтримка мережі Євроклубів України".

Приєднайтись зараз


Спілкуйтесь про що хочете. Більше про громадські чати.